Selecteer een pagina

Klachtenregistratie in Qbil-Trade

Soms gaat er wel eens wat mis: een afgekeurde partij, verkeerde hoeveelheid, documenten die niet op orde zijn…Of het nu aan jouw bedrijf of jouw leverancier ligt, belangrijk is dat het probleem opgelost wordt en dat inzichtelijk wordt waar het mis gaat.

Daarom is het vanaf heden mogelijk om in het afroepenscherm van Qbil Trade klachten ten aanzien van een order te registreren. In een apart tabblad kun je een klachtenformulier invullen. Hierin kun je aangeven waar de klacht betrekking op heeft, de waarde en de verantwoordelijke. Ook kun je documenten of foto’s toevoegen. En de klacht een status geven: in behandeling of opgelost.

De geregistreerde klachten kunt je terugzien in een rapportage. Zo krijg je snel inzicht wat beter kan of hoe klachtsituaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

De klachtenregistratiemodule is een configuratie optie en wordt niet standaard geactiveerd. De module is gratis voor Qbil-Trade gebruikers. Neem via (e-mail) support@qbil.nl contact op met onze support afdeling en de module zal zo snel mogelijk worden geactiveerd.

 

Geïnteresseerd? Neem dan via e-mail contact met ons op: support@qbil.nl