Selecteer een pagina

Support

Voor gebruikersvragen, hulpvragen èn hulp op afstand zijn wij dagelijks bereikbaar via de support portal in Qbil-Trade, via e-mail of per telefoon. Onze gebruikers krijgen direct één van onze support medewerkers aan de telefoon die bekend zijn met de omgeving van uw bedrijf en met de openstaande vragen en/of wensen.

E-mail: support@qbil.nl

Telefoonnummer: +31 (0)318 50 20 26

Bereikbaarheid:
Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Wij proberen om binnen 1 werkdag te reageren.

Qbil-Trade support portal

Via de Qbil-Trade support portal kunt u terecht met alle technische vragen en service verzoeken:

> Ticket aanmaken in Service Desk

> Remote Assistance support

> Probleem rapporteren

> Gebruikershandleiding raadplegen

> Maatwerk verzoeken

Remote assistance

Om gebruik te kunnen maken van de Remote Assistance verzoeken wij u om te klikken op onderstaande button.

 

  1. U krijgt de vraag of u het programma wilt ‘opslaan’ (SAVE) of wilt ‘uitvoeren’ (RUN). Kies de optie ‘uitvoeren’ (run) . Vervolgens krijgt u na enige seconden nogmaals de vraag of u het programma wilt uitvoeren (run).
  2. Klik nogmaals op ‘uitvoeren’ (run).
  3. Het remote assistance programma opent zich.

Wij zitten voor u klaar 

om voor u aan het werk te gaan! 

Meer weten? 

 

Wij zitten klaar om al uw vragen te beantwoorden:

Qbil Software 
+31 (0) 318 50 20 26